Chci snížit globální spam. Nemám na mysli Viagru a podobné "viry", ale e-maily, které firmy rozesílají jako kobercový nálet všem svým zákazníkům bez personalizace a segmentace. Velmi důležitými hodnotami jsou pro mě doručitelnost, angažovanost a výsledky. Průměrný Open Rate vyšší než 60 % není sen, je to naše každodenní rutina. "Nedoručený e-mail neprodá" - to je moje každodenní mantra. Je hezké, že máte vymakané uživatelské rozhraní, umělou inteligenci a cokoli dalšího, ale když nemáte nejsilnější reputaci a vynikající infrastrukturu doručitelnosti, tak marníte svůj potenciál. Zároveň mě opravdu hodně zaujal a baví transformativní koučink. Tak pokud se nepotkáváme nad tématem e-mailového marketingu, tak si pojďme povídat o tom, kdo jsme a co může za naše každodenní prožívání. A třeba spolu něco objevíme.